سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/

نبی: حضور راه آهن در لیگ به تصمیم نهایی تاج بستگی دارد

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: رییس سازمان لیگ در خصوص حضور راه آهن در رقابتهای لیگ برتر باید تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی محمدنبی در خصوص وضعیت کنونی تیم راه آهن گفت: با توجه به مشکلاتی که این روزها راه آهن با آنها درگیر است اشخاص حقوقی در چارچوب قوانین کشور مشخص هستند و در این خصوص سازمان لیگ و فدراسیون باید به بررسی بپردازند و نیز از اشخاصی که تولیت باشگاه راه آهن را داشتند باید استعلام صورت بگیرد.

وی افزود: تولیت باشگاه راه آهن در اختیار دادستانی است و باید استعلامات کافی و مستند در اختیار باشد تا مشکلی برای این تیم پیش نیاید و در این خصوص باید مشورتهای لازم انجام پذیرد.

نبی درباره اظهارات سردار باران چشمه در خصوص اعزام به خدمت سربازی علی حمودی و یختیار رحمانی به همره 18 بازیکن دیگر که کارت پایان خدمتشان مشکل داشت تصریح کرد: طبق گزارشی که از جانب سازمان لیگ به دست ما رسیده است این موضوع را سردار باران چشمه مطرح کرده است.

مهدی محمد نبی در خصوص وضعیت این بازیکنان و با درنظر گرفتن این موضوع که پایان فصل نقل و انتقالات است نمی‌تواند تیمی را انتخاب نمایند اذعان داشت: در این خصوص بحث‌هایی مطرح است و می‌توان نسبت به این موضوع بررسی‌هایی را در هیات رییسه لیگ به انجام رساند.

وی در خصوص تغییر نتایج تیمهای این بازیکنان و یا با محرومیت مواجه شدن آنها اظهار داشت: این موضوع از مواردی است که در هیات رییسه سازمان لیگ نیز به آنها اشاره شده است و تا زمانی که سازمان لیگ اشاره شده است و تا زمانی که سازمان لیگ در این مورد رسیدگی نکند فدراسیون نمی‌تواند وارد این موضوع شود و مهدی تاج باید در این خصوص اظهار نظر کند، در صورت نیاز حاضر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

مهدی محمد نبی در پایان در خصوص ارقام منتشر شده قراردادهای بازیکنان لیگ برتری و سوری بودن آنها خاطر نشان کرد: بررسی این موضوع یکی از وظایف کمیته صیانت سازمان لیگ است و اگر این بحث واقعیت نداشته باشد به فدراسیون فوتبال ارجاع می‌گردد و با متخلفان برحسب مقررات رفتار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نبی ، راه آهن ، سازمان لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.