سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرم آباد/

۷۳۰ میلیارد ریال به اعتبارات عمرانی شهرداری بروجرد اختصاص یافت

شهردار بروجرد گفت: اعتبارات عمرانی شهرداری بروجرد در سال ۹۳ حدود ۷۳۰ میلیارد ریال بوده که هم اکنون ۵۰ درصد آن محقق شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،منوچهر یوسفی، اظهار کرد: وظایف و مسئولیت های یکسان در نهادها و سازمان های اجرایی مختلف منجر به ایجاد ناهماهنگی ها و موازی کاری هایی میان سازمان ها و نهادهای خدمت رسان می شود و مشکلات و سردرگمی هایی را برای مردم به وجود می آورد.

وی با اشاره به عدم هماهنگی  بعضی نهادهای دولتی با شهرداری بروجرد افزود: موارد زیادی پیش می آید که خیابانی به تازگی آسفالت شده اما شرکت آب و فاضلاب یا گاز هنوز رنگ سیاهی آسفالت به خاکستری تبدیل نشده، آن را می شکافند تا لوله ای را در دل زمین جا دهند.

شهردار بروجرد تصریح کرد: این مساله در بروجرد بارها رخ داده و نهاد خدمت رسانی مانند شهرداری را دچار مشکل کرده و از سوی دیگر سبب نارضایتی مردم شده است.

یوسفی با اشاره به علت وجود این مشکل در شهر بروجرد عنوان کرد: نبود مدیریت یکپارچه و هماهنگ  شهری، خود را در ناهماهنگی های میان دستگاه ها و نهادهای مختلف نشان می دهد، به این صورت که شهرداری آسفالت ریزی می کند و مدت زیادی نگذشته، سازمان های خدماتی دیگری اقدام به حفاری های خود می کنند.

وی گفت: هماهنگی میان دستگاه ها و سازمان های خدماتی نه تنها زمینه را برای کاهش حجم مشکلات و میزان هزینه ها فراهم می آورد، بلکه زمینه ساز ارتقاء سطح رضایتمندی مردم نیز می شود.

شهردار بروجرد با بیان اینکه هم اکنون نبود مدیریت واحد و هماهنگ شهری از مشکلات موجود در تمامی شهرهای کشور است که هزینه های زیادی را در بر دارد اظهار کرد: می توان با اجرای مدیریت هماهنگ شهری کارها را تا حدودی تسهیل کرد و بسیاری از هزینه ها را کاهش داد.

یوسفی عنوان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری، حلقه های ارتباطی ایجاد این مدیریت هستند.

وی گفت: شهروندان رکن اصلی برنامه ریزی های شهرداری و شورای اسلامی شهر هستند و باید آنان نیز در اجرای برنامه های شهری نقش خود را ایفا کنند.

یوسفی بیان کرد: بهره گیری از سیستم مدیریت یکپارچه شهری راهکارهای موثر و بهینه را در مورد تامین نیازهای شهروندی محقق می سازد چون مدیریت یکپارچه شهری شامل مجموعه نهادهای مربوط صاحب نفوذ در اداره شهر می شود.

شهردار بروجرد تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرداری بروجرد در سال 93، حدود 730 میلیارد ریال است که 50 درصد آن محقق شده است و در صورتی که روند تخریب فضاهای عمومی شهر توسط دستگاه های اجرائی ادامه داشته باشد این میزان اعتبار در پیشبرد و توسعه شهر چندان تأثیر ندارد.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: شهرداری ، بروجرد ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.