سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

عنبرآباد مستعد سرمایه‌گذاری در بخش گیاهان دارویی است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عنبرآباد گفت: ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان در بخش فرآوری گیاهان دارویی وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رضا ناصری شنبه‌شب در نشست با سرمایه‌گذاران این شهرستان اظهار داشت: در بخش منابع طبیعی شهرستان عنبرآباد حدود 40 تا 50 نوع گیاه مرتعی وجود دارد که به طور کامل گیاهان دارویی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد بیان کرد: سال گذشته حدود 11 تن آویشن از مراتع شهرستان برداشت شده و حدود 200 کیلو زیره نیز با بسته‌بندی‌های بسیار ساده و یا به صورت فله به بازارهای داخلی فرستاده شده است.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی در بحث سرمایه‌گذاری در شهرستان در بحث فرآوری گیاهان دارویی وجود دارد که امیدواریم در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شود.

فرماندار عنبرآباد هم در این نشست گفت: طی رایزنی‌هایی که با مسئولان مربوطه و معاون علمی رئیس جمهور داشتیم در بحث فرآوری گیاهان دارویی قول همکاری دادند.

محمد حجتی‌پور خاطرنشان کرد: هر کس که طرح توجیهی در زمینه بسته‌بندی و فرآوری گیاهان دارویی داشته باشد، ستاد توسعه شهرستان از آنان استقبال و وام‌های بلاعوض و کم‌بهره به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، گیاهان ، دارویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.