سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات دهی رایگان شبکۀ اتوبوس رانی و مترو در روزعید سعید فطر به نمازگزاران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمات دهی رایگان شبکه اتوبوس رانی و مترو در روز عید سعید فطر به نمازگزاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان فرا رسیدن آستانه عید سعید فطر به بهره گیری حداکثری از شبکه متروی اتوبوسرانی جهت جا به جایی نمازگزاران به محل برگزاری نماز اشاره نمود و اظهار داشت: ناوگان حمل ونقل عمومی همچون سنوات گذشته با تمام ظرفیت دراین روز به شهروندان خدمت‌رسانی خواهد نمود.

وی درادامه به سرویس‌دهی رایگان 4 هزار اتوبوس جهت انتقال نمازگزاران از مساجد، تقاطع، میادین اصلی شهر و پایگاه‌های بسیج به محل برگزاری نماز اشاره نمود و افزود: طبق پیش بینی‌های به عمل آمده تدابیر لازم جهت بازگشت نمازگزاران به مبادی اولیه صورت پذیرفته است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با عنوان اینکه مترو نیز با تمام ظرفیت و به صورت رایگان درا ین روز اقدام به جا به جایی نمازگزاران خواهد نمود خاطر نشان کرد: درمسیرهایی که با اعمال محدودیت ترافیکی توأم بوده و دسترسی آسان جهت تردد شهروندان با اتوبوس ومترو فراهم نباشد برای جا به جایی سالمندان ، افراد کم توان جسمی، بیماران و کودکان به محل اقامه نماز تاکسی و ون پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تردد ، اقامه ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.