سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تخصیص بیش از ۴ میلیارد اعتبار برای مرمت بازار اراک

فرماندار اراک گفت: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبار به استان مرکزی در راستای مرمت و بازسازی بازار تاریخی اراک اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، بختیاری در ادامه افزود: 97 میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات ماده 180 قانون توسعه و تبصره 22 قانون بودجه امسال استان به شهرستان اراک اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تعامل بیشتر نمایندگان و فرمانداران با مدیران مربوطه در راستای استفاده صحیح و بهینه از اعتبارات گفت: این اعتبارات برای اجرای 64 طرح از جمله 19 طرح آبرسانی به روستاها و شهر ها، 10 طرح هادی روستایی، 9 طرح جاده روستاها، 9بهسازی و مرمت مکان زیارتی و سه طرح نوسازی مدرسه اختصاص یافته است.

وی افزود: 3 میلیارد ریال به لایروبی قنات ها، یک میلیارد ریال برای بهسازی امور شهرک های صنعتی شازند، یک میلیارد و 500میلیون ریال برای دیگر شهرک های صنعتی استان، 2 میلیارد و 500میلیون ریال به بیمارستان امیر کبیر اراک نیز تخصیص یافته که تصویب شده است.

فرماندار اراک تصریح کرد: 2 میلیارد ریال برای مجتمع فرهنگی و هنری کمیجان،500 میلیون ریال برای میراث فرهنگی خنداب و از سر جمع اعتبارات هر شهرستان 1میلیارد ریال برای ایجاد کتابخانه مرکزی استان مرکزی اختصاص یافت و این موارد نیز تصویب شد.
 ش
برچسب ها: تخصیص ، اعتبار ، مرمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.