سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

هنر ایرانی و اسلامی را فرهنگسازی خواهیم کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن گفت : فرهنگسازی هنر ایرانی و اسلامی با توجه به جنگ نرم و دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت فرهنگ ، لازم و ضروری است و این سیاست را در رودهن دنبال خواهیم کرد .

اکبر آقامیرزایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد سیاست های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن گفت : برگزاری کنسرت های هنرمندان شاخص موسیقی کشور و بسترسازی برای فعالیت سایر هنرمندان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری بخشی از سیاست های این نهاد متولی امور فرهنگی در رودهن تلقی می شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن با اشاره به شعار سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " و تاکید مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ و هنر ، تصریح کرد : نهاد ها و متولیان امور فرهنگی در کشور برای بهبود شرایط فرهنگی و هنری در استانها و شهرستانها باید دفدغه ایشان را در راس اهداف سیاست های کاری خود قرار دهند .

آقامیرزایی در ادامه این مطلب افزود: جذب هنرمندان ایرانی در راستای تحقق این هدف کلان یکی از ابزار های مهم تلقی می‌شود و بستر سازی به منظور عرضه آثار آنها به مردم در اولویت برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن قرار دارد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن در خاتمه اظهار داشت : نمایشگاه معرق کاری از آثار علی گوهری هنرمند کشورمان در آینده در شهر رودهن برپا می شود./ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.