سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انحطاط اخلاقی جامعه غرب+تصاویر

مادری در انگلستان متهم شده است که دخترش را در ازای مبلغی ناچیز به مردان می فروخته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از دیلی میل؛ یک زن انگلیسی به نام کلایر به تازگی پرده از راز تکان دهنده ای برداشته است.

 

این زن 48 ساله اعلام کرده است که از هنگامی که دختری پنج ساله بوده است، مادرش در ازای مبلغ پنج پوند، او را در اختیار مردان قرار می داده است و آنها به او تجاوز می کرده اند.

 

بر اساس اظهارات این زن، وقتی چنین حادثه ناگواری برای وی رخ می دهد برای حمایت از وی او را در هشت ساله تحویل مراکز نگهداری از کودکان می دهند اما باز این روند قطع نشده و آخر هفته ها که برای دیدن خانواده به منزل برده می شد، مادرش دوباره رفتارهای ناشایست خود را تکرار می کرده است.

 

او می گوید: مادرش به مدت ده سال در ازای مبلغی ناچیز او را در اختیار افراد مختلف قرار می داده است. مادرش به افراد اجازه می داد که دخترش را به یک کارخانه متروکه در نزدیک خانه خود ببرند و به او تجاوز کنند.

 

او برای سال های طولانی در مورد این مساله سکوت کرده بود تا اینکه دو سال پیش مادرش از دنیا می رود و او تصمیم می گیرد که این مساله را اعلام کند تا دیگران از تجربه تلخ او استفاده کنند. خواهر او نیز به سرنوشت او دچار شده بود و هنگامی که تنها چهارده سال داشت، باردار شده بود.

 

ترس از مادر کابوسی بوده که در تمام طول زندگی این زن وجود داشته است و هنگامی که خبر مرگ مادرش را شنیده بود، از خوشحالی شادمان شده بود.

 


گفتنی است طرح مسایل جنسی بصورت آزادانه باعث شده است که قبح این مسایل در غرب فرو ریزد.

 

از سویی کارشناسان غربی بروز چنین رفتارهایی از سوی مادران را نتیجه عدم تعادل روحی و روانی آنها دانسته اند.

 

 

 

 

 

 

منبع: جام نیوز
برچسب ها: انحطاط ، اخلاقی ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
خاک توسر همچینین مادری حیف اسم مادر به این زنیکه پست فطرت