سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریف حسینی: قوه قضائیه متولی باشگاه راه‌آهن است

نماینده مجلس شواری اسلامی در خصوص وضعیت مالکیت تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با توجه به شرایطی که برای مالک راه‌آهن پیش آمده متولی راه‌آهن فعلا قوه قضائیه است

سید شریف حسینی در در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در خصوص وضعیت مالکیت راه‌آهن باید مسیر قانونی راطی کنیم و به این توافق رسیده‌ایم که به قوه قضائیه برویم و با توجه به شرایط باشگاه راه‌آهن در طی برگزاری جلسه به یک جمع‌بندی برسیم تا قبل از برگزاری لیگ تکلیف راه‌آهن مشخص شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که مگر قبلا کارشناسی صورت نگرفته بود گفت: توافق اولیه صورت گرفته بود ولی در امضای بالاترین مقام مسئول سوالاتی مطرح شده بود.

قوه قضائیه در نطر دارد با توجه به شرایط اموال بابک زنجانی این اموال را به بالاترین قیمت به فورش برساند و تمام این اموال با مراحل قانونی به فروش برسند.
 
 سید شریف حسینی در مورد مشکلات کارت معافیت برخی بازیکنان بیان کرد: ما در چارچوب فوتبال، کمیته انضباطی داریم که در این زمینه قانون شفاف است و تخلفات، قانون دارد و اگر خللی در قانون وجود داشته باشد، درخواست قانون جدید می کنیم تا مشکل برطرف شود.
 
وی ادامه داد: کمیته انضباطی باید در این زمینه اقدام کرده و با هر کسی که قانون شکنی می کند برخورد کند.
 
 وی افزود: اینکه چه کسانی تصمیم می گیرند را، باید متولی مشخص کند، چنانچه تخلف خارج از فوتبال باشد مدعی العموم حوزه ی نظام وظیفه است که آن ها هم پیگیری های لازم را انجام می دهند.
 
 نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان درباره تهمت هایی که به خبرنگاران زده می شود خاطر نشان کرد: هر موضوعی که مطرح می شود باید سند وجود داشته باشد، بدون سند نمی‌توانیم کسی را متهم کنیم و اگر هم متهم می کنیم باید اثبات کنیم. کسانی که این صحبت‌ها را کرده‌اند یا مستندانی داشته‌اند و یا بدون اعلام برنامه این صحبت‌ها مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، تهمت ، متهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.