سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدارهای مردمی شهردار منطقه 9 در مساجد غربی پایتخت

شهردار منطقه 9 همزمان با ماه مبارک رمضان هنگام اذان ظهر میهمان یکی از مساجد سطح محلات 8 گانه منطقه بوده و به صورت رو در رو و از نزدیک با نمازگزاران دیدار و گفتگو می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، برنامه دیدار مردمی سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 براساس زمان بندی معینی در روزهای ماه مبارک رمضان برگزار و به مشکلات شهروندان در فضایی کاملا صمیمانه و معنوی  رسیدگی می شود.

وی در این دیدارها با بیان اینکه شهروندان می توانند در مساجد مشکلات و مسایل محله خود را عنوان کرده و راهکارهای جهت رفع آنها در دستور کار قرار می گیرد نیز اظهار داشت: اجرای طرح های فرا منطقه ای اتصال خیابان استاد معین از جنوب به 30 متری جی و از شمال به شهید اکبری و ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) ، منطقه را از بن بست خارج کرده و گره گشای اعم مشکلات شهری خواهد بود.

شهردار منطقه 9 یکی از مشکلات بزرگ در محدوده را زیرساخت های شهری از جمله موضوع آب و فاضلاب برشمرد و خاطرنشان کرد : این موضوع باعث شده تا در بحث نگهداشت شهر ، مشکلاتی به وجود آید و انتظار داریم که با کمک و همکاری شهروندان در حوزه های مختلف شهری مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

حسینی به موضوعات ویژه خدمات رسانی در محلات 8 گانه اشاره و خاطرنشان کرد:  نظافت و رفت و روب در سطح معابر بصورت مستمر و منظم پیگیری می شود و همکاری شهروندان در خصوص ایجاد نکردن سدمعبر می تواند این شهرداری را در انجام وظایف خود در حوزه خدمات شهری یاری کند.

برپایه این گزارش ، با گذشت 27 روز از ماه مبارک رمضان شهردار منطقه 9 با نمازگزاران مساجد المهدی (عج) و صاحب الزمان (عج) محله استاد معین ، مساجد حضرت ابوالفضل (ع) و دوازده امام محله دکتر هوشیار ، مساجد حضرت علی اصغر (ع) و امام حسین (ع) محله شهید دستغیب ، امیرالمومنین (ع) ، موسی بن جعفر ، امام حسن عسگری (ع) ، امام حسین (ع) محله امامزاده عبدالله (ع) ، مساجد خامس آل عبا ، امام محمدباقر (ع) ، موسی بن الرضا (ع) محله مهرآباد جنوبی و مسجد مسلم بن عقیل محله سرآسیاب دیدار کرد کرد و این دیدارها در مساجد پس از اقامه نماز ظهر و عصر در فضایی صمیمانه و معنوی و بصورت پرسش و پاسخ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: دیدار ، مسجد ، میهمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.