سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

پایان نمایشگاه قرآنی رمضان در شهرکرد

نمایشگاه دستاوردهای قرآنی خانه دوست که ماه مبارک رمضان در شهرکرد به مدت ده روز دایر بود به کار خود خاتمه داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ضرورت ایجاد مجموعه‌ای مناسب برای برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: با توجه به آثار فاخری که تاکنون توسط علما، اندیشمندان و هنرمندان خلق شده، شایسته است مکانی برای برگزاری همیشگی نمایشگاه قرآن تأسیس شود.
جواد کارگران افزود: قرآن یگانه معجزه جاودان پیامبر(ص) است که بی‌تردید توجه به این یادگار آسمانی زمینه‌ خلاقیت و شکوفایی در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌سازد.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با الهام از مفاهیم وحی و تلفیق هنرهای قرآنی و با هدف حمایت و معرفی هنرمندان  قرآنی برگزار شده بود.
کارگران،  بهره‌مندی از توانمندی‌های زندانیان در هنرهای مختلف را از مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه عنوان کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم برای ارتقای این جشنواره دبیرخانه به صورت دائمی در طول سال فعالیت خود را استمرار دهد تا در سال های آینده جشنواره کیفی‌تر برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: امیدوارم به لطف خداوند و عظمت قرآن ظالمان از صحنه روزگار محو شوند و خدا داد مردم مظلوم فلطسین را از ظالمان بستاند.
کارگران، با ابراز همدردی با مردم بی‌دفاع غزه تصریح کرد: ما از همین مکان مقدس که مزین به نام قرآن و شهدا است با مردم فلسطین همدردی و دعا می‌کنیم خداوند به یاری ستمدیدگان بشتابد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.