سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

مردم استان مرکزی نابودی اسرائیل غاصب را فریاد زدند

مردم استان مرکزی روز جمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، نابودی اسرائیل غاصب را فریاد زدند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ، زنان، مردان، جوانان و نوجوانان روزه دار جای جای این استان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا،ˈ نابودی اسرائیل- خواسته ملت ما استˈ ، باید شود محو ز روی زمین - رژیم اشغالگر اسرائیلˈ باردیگر انزجار خود از صهیونیستها و حامیان آنان را اعلام کردند.

مردم خداجوی این خطه از میهن اسلامی با سردادن شعارهایی از جمله غزه شده غرق خون، دشمن شود سرنگون، جنایتهای اخیر جلادان اسرائیل درغزه و به ویژه منطقه شجاعیه و کشتارزنان، مردان و کودکان بی گناه را محکوم کردند.

راه پیمایان در استان مرکزی با سر دادن شعارهایی از جمله اتحاد- اتحاد تنها ره نجات است، وحدت امت اسلامی در مقابله با صهیونیستهای جنایتکار و استکبار را خواستار شدند.

آنان با سر دادن شعارهای ˈ روز قدس ، روز قدس پیروزی اسلام است - نابودی اسرائیل بشارت امام است ˈ، ˈ ما ذوالفقار حیدریم - فدائیان رهبریمˈ و ˈخامنه ای رهبر مسلمین است - بیت القدس پایگاه دین استˈ بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و پیروی از ولایت فقیه را راه پیروزی بر دشمنان عنوان کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، خواستار وحدت کشورهای اسلامی در قبال کشتار وحشیانه اسراییل در نوار غزه شدند و ضمن تاکید بر پایان محاصره این منطقه، سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای منطقه در برابر جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

به همین مناسبت مردم اراک از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران به سمت میعادردم اراک در حالی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار این استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی ازمسوولان همراهی می شدند به سرداد شعار علیه اسرائیل و آمریکا پرداختند./ز
برچسب ها: نابودی ، اسرائیل ، غاصب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.