سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

مبارزه با رژیم صهیونیستی مقابله با کفر و استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی مقابله با کفر و استکبار جهانی و دفاع از آزادی و آزادی خواهی است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ، آیت اللهˈ قربانعلی دری نجف آبادی ˈ در خطبه های نماز جمعه افزود: همه مسلمانان وظیفه دارند دشمن ظالم و یاور مظلوم باشند و با اتحاد و همبستگی از دنیای اسلام در برابر صهیونیسم جهانی دفاع کنند.

وی ادامه داد: ملتهای مسلمان جهان باید با تمام ظرفیت های مالی، معنوی، مجازی و با قلم های خود شجاعت بچه ها، زنان و مردان فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان دهند.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: فلسطین استراتژی ملی دنیای اسلام است و دفاع از آن در برابر صهیونیست ها وظیفه همه مسلمانان جهان است و تا زمانی که اسرائیل این غده سرطانی وجود دارد دنیای اسلام به آرامش نخواهد رسید.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمالات خود به بیمارستان های سازمان ملل و هلال احمر و صلیب سرخ تا کنون 800 نفر ازمردم فلسطین را شهید و شش هزار نفر را مجروح کرده اند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: سکوت مدافعان دروغین حقوق بشر، برخی از مجامع بین المللی و حاکمان کشورهای عرب در برابر جنایات صهیونسیت ها در غزه لکه ننگ است و تفکر مدافع صلح و انسانیت به خوبی اهداف زیاده خواه آنان را درک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جنایت کاران آمریکا و انگلیس و مرتجعین منطقه دست به دست هم داده اند تا با حفاظت و حراست از اسرائیل پشت مقاومت را شکسته و از به وجود آمدن هلال شیعه در منطقه جلوگیری کنند./ز
برچسب ها: مبارزه ، صهیونیست ، مقابله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.