سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران:

در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردیم/آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت:ما در فصل نقل و انتقالات به خوبی عمل کردیم و کاملا آماده شروع لیگ برتر و اولین بازی خود مقابل پرسپولیس هستیم.

رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و بازیکنان با طراوت و شادابی خاصی دستورات تاکنیکی کادر فنی را انجام می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به فصل نقل و انتقالات گفت: مدیریت باشگاه تمام سعی خود را برای پیدا کردن جایگزین‌های مناسبی برای خروجی‌های تیم و جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم انجام داد و توانستیم با بازیکنان نظیر غلامرضا رضایی ایمان مبعلی و سعید قزل قرار‌داد امضا کنیم.

ایرانیان تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب تیم فوتبال نفت تهران در قصل پیش سطح توقعات از تیم بسیار بالا رفته و با هدف گذاری تیم فنی و مدیریتی باشگاه سعی داریم به مقامی بالاتر از فصل پیش دست پیدا کنیم.

وی همچنین گفت، بازی ابتدایی در لیگ برای هر تیمی به دلیل عدم شناخت فنی از تیم مقابل بسیار سخت می‌باشد و ما در شروع لیگ برتر فوتبال با تیم خوب پرسپولیس بازی داریم، که دارای کادر فنی و بازیکنان بزرگی می‌باشد. بزرگی تیم فوتبال پرسپولیس انگیزه خوبی را برای تیم ما ایجاد می کند کادر فنی نفت تهران هم با برنامه‌ریزی منظم آماده آغاز و رویارویی با تیم فوتبال پرسپولیس می‌باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.