سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بیمه بیش از 9 هزار هکتار از اراضی پلدشت

فرماندار پلدشت از زیر پوشش بیمه بودن 9 هزار و 950 هکتار از اراضی پلدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، اکبر عبدالله‌نژاد در جلسه کمیسیون بررسی میزان خسارت وارده بر اثر بلایای طبیعی به محصولات کشاورزی، که این جلسه با حضور مدیران بیمه این شهرستان و مدیر جهادکشاورزی پلدشت در سالن جلسات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال شدت سرمازدگی و اثر سایر بلایای طبیعی بر محصولات کشاورزی بسیار شدید بود.

وی با اشاره به میزان خسارت وارد شده به محصولات کشاورزی، تصریح کرد: امسال تقریبا تمام محصولات باغی این شهرستان صدمه دیدند و محصولات باقی مانده نیز به مصرف خود شهرستان می‌رسد به طوری که شاهد صادرات میوه از این شهرستان به سایر شهرهای استان نخواهیم بود.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی، هر سال شاهد تاثیر بلایای طبیعی به مزارع و باغات این شهرستان هستیم، افزود: به منظور کاهش بلایای طبیعی باید راهکارهای کاهش اثرات این بلایا اجرایی شوند.

فرماندار پلدشت با بیان اینکه 9 هزار و 950 هکتار از اراضی پلدشت زیرپوشش بیمه محصولات کشاورزی هستند، ادامه داد: آگاه‌سازی باغداران از مزایای بیمه نیز می‌تواند در میزان خسارت وارد شده به باغداران موثر باشد.

عبدالله‌نژاد ادامه داد: علاوه بر محصولات باغی این شهرستان منازل مسکونی نیز براثر سیل و سایر بلایای طبیعی دچار خسارت شده‌اند که در مجموع میزان این خسارت 30 میلیارد تومان برآورد می‌شود/ز.

برچسب ها: بیمه ، پلدشت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.