سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون درمان از روند اجرای "طرح تحول نظام سلامت" از بیمارستان حضرت رسول (ص)

معاون درمان وزارت بهداشت از مجتمع آموزشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) و روند اجرای طرح تحول نظام سلامت بازديد کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، آقاجانی در حاشيه برگزاری اين بازديد اظهار داشت: اين بازديد به منظور بررسی وضعيت کلی ارائه خدمات در بيمارستان و نیز بررسی چگونگی اجرای برنامه های شش گانه ابلاغ شده طرح تحول نظام سلامت صورت گرفت.

وی با بیان این که خوشبختانه در طی دو ماه اخير تغييرات مثبتی در بيمارستان ايجاد شده است، گفت: فعالیت های این بیمارستان به لحاظ کيفيت خدمات، حضور پزشکان متخصص مقيم، روند حسابداری، مالی و انضباط فعال و مثبت بوده است.

آقاجانی با بیان این که بيمارستان حضرت رسول اکرم (ص) يکی از قطب های اصلی درمانی در منطقه غرب تهران است که پذيرای مراجعين بسياری مي باشد گفت: این مجتمع آموزشی درمانی يکی از مراکز اصلی درمانی، آموزشی و پژوهشی در کشور مي باشد که گام های مثبت و ارزشمندی را در جهت اجرای طرح تحول نظام سلامت برداشته است.

بنابر این گزارش، توکلی ريیس مجتمع، آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) نیز هدف از این بازدید را اطلاع از نحوه استقرار و نظارت در مورد طرح تحول نظام سلامت و روند کلی درمان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بازديد از بخش های مختلف، مصاحبه با بيماران و عدم ارجاع بيماران به خارج از بيمارستان، همچنين تهيه دارو و تجهيزات، مورد رضايت هيأت بازديد کننده قرار گرفت.

وی با بیان این که کلينيک های ويژه در این مجتمع بعد از ظهرها تقويت و فعالتر شده اند و پذيرای بيماران بسيار زيادی هستند، گفت: تقريباً 50 پزشک در قالب 27 کلينيک ويژه عصر و صبح در این مجتمع خدمت رسانی می نمايند.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان حاضر در اين کلينيک ها، پزشکان مقيم، اعضای هيئت علمی و فلوشيپ ها هستند که تقريباً در همه رشته ها حضور آنها در بيمارستان قابل توجه است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.