سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

آقازاده‌ها جایگاهی در "وزارت بهداشت" ندارند/ تخلفات را کتمان نمی کنم

ضیایی با بیان اینکه آقازاده‌ها جایگاهی در وزارت بهداشت ندارند، گفت: تنها راه ورود به دستگاههای علوم پزشکی کشور کنکور سراسری است.

امیر محسن ضیایی معاون آموزش وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه در وزارت بهداشت آقازاده‌ها جایگاهی ندارند، گفت: تنها ملاک ورود به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در هر مقطعی قبولی در کنکور است.

وی با بیان اینکه حتی پذیرش در شعب بین المللی هم از طریق کنکور است، افزود: شاید تخلفاتی در خصوص انتقال و یا جابجایی در وزارت بهداشت بوده و آن را هم کتمان نمی کنم اما به هیچ عنوان تا به حال فردی به خاطر اینکه فرزند آقازاده هست یا دستی در امور کشور داشته باشد، بدون کنکور وارد دانشگاههای علوم پزشکی نشده است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
داوطلب
۲۱:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سوالات ارشد پر از اشکال بود هیچی نگفتیم انتخاب شهر رو گذاشتین بعد از آزمون هیچی نگفتیم، دیگه سر کاهش ظرفیت ارشد اونم یه دفعه نمیشه کوتاه اومد خیلی ظلم.
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
معاون محترم آموزشی.هرسال بدون استثنا سئوالات کنکور ودستیاری لو میرود وتابحال هیچکدام از مجرمان مجازات نشده اندخدایا به ما توفیق سربلندی وروسفیدی در کنار مهدیت را عطا کن که بزودی تمامی دروغگویان را رسوا خواهد کرد!
محمد
۱۶:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
با سلام خدمت شما،اینجانب اعتراض خود را به کاهش چشگیر و ناگهانی ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 93 دارم و خواهشمند است خبرنگاران پیگیری نمایند
پویا
۱۱:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
پس اینکه فرزندان اعضاء هیئت علمی به راحتی از رشته های پایین تر به رشته های بالاتر برده می شوند یا در امتحان دستیاری بدون در نظر گرفتن امتیاز رشته مورد علاقه شان را انتخاب می کنند ویا طرحشون رو در مرکز خدمت میکنند اسمش چیه؟
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
دوست عزیز حق با توست.آیا میدانی فرزندان هیئت علمی از تخصص چگونه قبول میشوند؟دقت کنید همه شان از شهر خودشان واز رشته پدر یا مادرشان قبول میشوند.چطور ممکن است 100 رشته محل رابزنی واز شهری که والدینت در آن هیئت علمی هستند یعنی از شهر محل زندگیت از تخصص قبول شوی!!!!!!