سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز قدس در خون32/

الحدث نیوز: روز جهانی قدس، روزی برای دفاع از حقوق فلسطینیان

پایگاه خبری الحدث نیوز در گزارشی به روزجهانی قدس در سایه جنایت رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری الحدث نیوز در گزارش خود می‌نویسد: امروز شاهد روز جهانی قدس در حالی هستیم که دشمن صهیونیستی در حال ارتکاب زشت ترین جنایت جنگی در حق مردم مظلوم فلسطین در نوار محاصره شده غزه بوده؛ با این پندار که سکوت وتبانی کشورهای عربی وبین المللی می‌تواند در شکست اراده ملت ما و نیروهای مقاومت که به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ دادند، مؤثر باشد.

این پایگاه در ادامه گزارش خود می نویسد: این چیزی است که بر ملت ما و تمامی بزرگان امت ما واجب است تا این مناسبت جهانی فلسطینی را به‌پاداریم.

این پایگاه سپس می‌نویسد: به هر روی، روزجهانی قدس ثمره طیبه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی بوده که یک رویداد ویژه در منطقه به شمار می‌رود و تحولی جهانی و تاریخی را در میان عصر تبعیت از استکبار صهیونیستی آمریکایی و عصر آزادی و استقلال ملی پس از فروپاشی بزرگترین امپراتوری در شرق شکل داد .

این پایگاه همچنین تصریح می‌کند که: این نشانه‌های جهادی مرزهای جمهوری اسلامی را به کشورهای مختلف جهان گسترش داد تا این روشی بین المللی گشته و تمامی ملت‌ها، مقاومت و جنبشهای آزادی‌خواهانه را برعهده گیرند و آن پروژه‌ای آزادی‌خواهانه و جهانی گردد که زنگ هشدار را پس از تهدیدات جدی به مقدسات اسلامی ومسیحی به صدا در می‌آورد.

این پایگاه سپس می نویسد: با وجود رحلت امام خمینی(ره) وجود اثرات انقلاب اسلامی با رهبری خلف وی امام خامنه ای و با همان روش وشیوه انقلابی در حمایت وپشتیبانی از مسائل امت اسلامی و در مقدمه آن مسأله فلسطین که دائما در معرض جنایات صهیونیستی آمریکایی قرار گرفته، ادامه یافت.

این پایگاه در پایان نوشت:  از این رو هدف واقعی از نامگذاری و بزرگداشت روز جهانی قدس از سوی امام راحل، مناسبتی ایرانی و یا اسلامی برای احیاء این روز نبوده؛ بلکه این اقدامی برای جذب تمامی امکانات و نیروی تمامی آزادگان و بزرگان جهان برای حمایت از مسأله فلسطین و رسوانمودن رژیم غاصب اسرائیل به شمار می‌رود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.