سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ خرید الکترونیک و اینترنتی محصولات فرهنگی نهادینه نشده است

مخاطبان کتب و محصولات چند رسانه‌ای به علت نهادینه نشدن فرهنگ خرید الکترونیک و اینترنتی به این خرید رغبت ندارد.

محسن شیخ زاده نویسنده و کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران  در حال حاضر دستگاه‌هایی  در برخی از اماکن عمومی نصب شده که بدون حضور فروشنده خدمات را عرضه می‌کند.
 
وی افزود: متاسفانه فرهنگ استفاده از این دستگاه‌ها هنوز جا نیفتاده و علت عمده آن  عدم آشنایی با کارکرد این دستگاه ها است.
 
شیخ زاده بیان کرد: در خرید اینترنتی نیز  بخاطر آنکه از شرایط و مدت زمان تحویل کالا، خریدار آگاه نیست و گاهی اوقات تحویل کالا تا یک ماه طول می‌کشد و همین مسائل موجب شده که تاکنون الکترونیک و مجازی نهادینه نشود.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر چند پایگاه فارسی و ایرانی از سوی چند انتشارات خدمات خوبی را خرید اینترنتی ارائه می کنند و اعتماد مخاطب را جلب کرده‌اند.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر بتوان فرهنگ خرید الکترونیک و اینترنتی را جا انداخت می توان در کمترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور کتاب را با کیفیت مناسب تحویل مخاطب داد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ ، اینترنت ، خرید ، دستگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.