سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"روز قدس" همایش جهانی "مرگ بر صهیونیست"

رضایی: موشک‌های مقاومت اسلامی از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی هم عبور کردند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قضایای اخیر نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر موشک‌های مقاومت اسلامی دوام بیاورد و رزمندگان فلسطینی به مراکز مهم اسرائیل نفوذ کردند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران "محسن رضایی" که با لباس فرم نظامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قضایای اخیر نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر موشک‌های مقاومت اسلامی دوام بیاورد و رزمندگان فلسطینی به مراکز مهم اسرائیل نفوذ کردند. 
 
وی درباره ارائه دانش ساخت سلاح برای فلسطینی‌ها تصریح کرد: ما هرگونه کمک و حمایتی که برای فلسطینی‌ها لازم باشد انجام می‌دهیم. 

رضایی در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره همکاری داعش با اسرائیل گفت: رفتاری که داعشی‌ها نشان می‌دهند بیانگر نوعی توافق و همراهی با صهیونیست‌هاست. 

فرمانده سپاه پاسداران در 8 سال دفاع مقدس درباره نامه‌ای که به فلسطینی‌ها نوشته است اظهار داشت: وظیفه خود دانستم که این نامه را بنویسم و به آنها روحیه بدهم و به آنها بگویم که شما تنها نیستید و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس ایران پشتیبان شما هستند.

رضایی تصریح کرد: ‌ما خود را جزو آحاد ملت ایران می‌دانیم که در چنین شرایطی قاعدتا باید جلوتر در صحنه حاضر باشند. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: حضور مردم در روز جهانی قدس بسیار متفاوت است زیرا در شرایطی صورت می‌گیرد که ناامنی گسترده‌ای منطقه را فراگرفته و اگر جلوی ناامنی گرفته نشود ممکن است وارد کشورهای دیگر منطقه نیز بشوند. 

رضایی خاطر نشان کرد: ممکن است این ناامنی‌ها وارد لبنان و کشورهای دیگر شود و ما امروز مقاومت اسلامی بزرگی را شاهد هستیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.