سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"روز قدس" همایش جهانی "مرگ بر صهیونیست"

حجت‌الاسلام یونسی: داعش با کمک برخی کشورهای عرب به خدمت اسرائیل درآمده است

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در راهپیمایی روز قدس گفت: در تعدادی از کشورهای عرب به جای اینکه به مردم فلسطین کمک کنند گروه‌های جنایت‌کاری ماند داعش را کمک می‌کنند که داعش امروز به خدمت اسرائیل درآمده با مسلمانان و شیعیان می‌جنگد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عده‌ای از کشورها نگران هستند که اگر چنانچه مردم فلسطین     پیروز شوند باید در مقابل مردم قدس محاکمه پس بدهند که چرا همکاری و یا سکوت کردند و در مقابل جنایات اسرائیل خاموش بودند. 

وی افزود: متأسفانه در تعدادی از این کشورها به جای اینکه به مردم فلسطین کمک کنند گروه‌های جنایت‌کاری ماند داعش را کمک می‌کنند که داعش امروز به خدمت اسرائیل درآمده با مسلمانان و شیعیان می‌جنگد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یونسی تصریح کرد: این موضوع برای دولت‌های مزدوری که امنیت خود را از اسرائیل و آمریکا گرفته‌اند نگران کننده است.

مشاور رئیس جمهور درباره عملکرد رسانه‌های غربی درباره فجایع غزه گفت: بعضی از آنها همکاری می‌کنند و بعضی‌ هم با اسرائیل همکاری می‌کنند که اکثر رسانه‌ها را شامل می‌شود، اما تعدادی از رسانه‌ها توانسته‌اند خوب جنایات اسرائیل را منعکس کنند. 

وی افزود: این هماهنگ شده است که گروه‌های تندرویی مانند داعش با اسرائیل همکاری می‌کنند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرائیل ، هماهنگ ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.