سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعزام زائران تمتع از 19 ایستگاه پروازی/ زائران 13 استان می‌توانند مدینه اول بودن را انتخاب کنند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت:زائران13 استان کشور که از 3 ایستگاه پروازی تهران،اصفهان و خراسان اعزام می شوند، می‌توانند مدینه اول یا مدینه بعد بودن را انتخاب کنند.

 سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه پروازهای امسال تمتع از19 ایستگاه پروازی انجام می‌شود گفت: زائران 32 استان کشور در ین 19 ایستگاه پروازی توزیع شده‌اند.

وی در ادامه افزود:زائران13 استان کشور که از 3ایستگاه پروازی تهران اصفهان و خراسان اعزام خواهند شد می توانند انتخاب کنند که به صورت مدینه اول یا مدینه بعد اعزام شوند.

اوحدی تصریح کرد: این 13 استان شامل تهران، ،چهارمحال بختیاری، سمنان، لرستان، مرکزی، قم، کاشان، قزوین، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و البرز هستند.
 
وی با اشاره به این که محدودیت مدینه اول و مدینه دوم بعد بودن به ساعت پروازی بستگی دارد،بیان داشت:این موضوع از سوی عربستان به ما اعلام می‌شود که امسال با مذاکرات فراوان توانستیم برای 8 استان به ایستگاههای پروازی اضافه کنیم.

اوحدی در پایان خاطرنشان کرد:سال گذشته فقط ایستگاه پروازی به عنوان تنها ایستگاهی بود که زائران از طریق این ایستگاه پروازی می توانستند از مزیت مدینه اول بودن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تمتع ، حج ، پرواز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۸:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام علیکم
تو رو خدا نمیگم حج نرید اما اگه رفتید هیچی از عربستان خرید نکنید .....آیا نمیبینید که پولهای عربستانی خرج کشتار مسلمانان در نقاط مختلف میشود....