سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

جوانان نقش مهمی در رشد و بالندگی کشور دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، گفت: جوانان نقشی مهم و تاثیرگذار در اجتماع دارند و می توانند موجب رشد و بالندگی کشور باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛محمد مشهدی آقایی با اشاره به اینکه جوانان در رشد علمی و بالندگی کشورنقش مهمی ایفا می کنند، اظهار کرد: امیدوار هستیم بتوانیم با تلاش و پشتکاردر راه اعتلای رشد و ارتقاء جوانان گام برداریم.


وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های من همواره این بوده است که حوزه جوانان زیر سایه ورزش قرار نگیرد، افزود: باید به این قضیه عملیاتی نگاه کنیم و باید کاری کرد تا تا ساختمان اداره ورزش جوانان آنقدرها ترافیک داشته باشد تا جوانان باورداشته باشند که نیازها و منزلت اجتماعی بالایی از سمت مسئولان دارند.


مشهدی آقایی با اشاره به نشست جوانان برگزیده جشنواره برتر استانی حضرت علی اکبر(ع) با استاندار قزوین گفت: خوشبختانه این دیدار در فضایی بسیار صمیمانه برگزار شد که انتظار می رود با همراهی و همدلی جوانان و استاندار این گونه نشست ها بیشتر شود.


مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان قزوین با بیان اینکه نخبگان جوان استان دردیداربا استاندارنقطه نظرات خود را به دقت و با انگیزه بالا مطرح کردند، تصریح کرد: ما به عنوان متولی جوانان باید از آنان حمایت های لازم و کافی را داشته باشیم و بتوانیم با همکاری دستگاه های اجرایی استان در راه رسیدن به نیازهای مالی و معنوی گام برداریم.


مشهدی آقایی با بیان اینکه صرفا با برگزاری نشست و شعاردادن نمی توان مشکلات جوانان را در حوزه مسکن، ازدواج و حتی مبحث اشتغال حل کرد، خاطرنشان کرد: اگردر راه مشکلات جوانان قدم برداشته شود، به طور طبیعی سایه ورزش از روی این قشر برداشته می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: بالندگی ، جوانان ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.