سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا پهلوی یک بزهکار سیاسی است

از شروع مبارزات به اصطلاح سیاسی اپوزسیون علیه نظام ج.ا.ا طیف های سیاسی ضدانقلاب در خارج از کشور تلاش های بسیاری کرده اند، با گذشت تنها چندسال دامنه اختلاف ها میان طیف های مختلف ضدانقلاب در خارج از کشور شدت گرفت و آنچنان که شاهد هستیم آنها به دنبال مقصر جلوه دادن و یا افشاگری علیه یکدیگر هستند تا به اصطلاح مبارزه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سلطنت طلبان به لحاظ توانایی مالی توانسته بودند تا حدودی صدای مخالفان را خاموش کنند، بسیاری از برنامه هایی که در شبکه های مختلف ماهواره ای پخش می شد در جهت تطهیر اعمال گذشته خاندان منحوس پهلوی بود. حتی بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی و شبکه تازه تاسیس «من وتو» نیز از منابع مالی به تاراج رفته ملت ایران توسط خاندان منحوس پهلوی بی نصیب نماند و مستندهای بسیاری از جمله «ملکه و من» «رضا شاه» و ... را با هدف ذکر شده تهیه و تولید کرد.

بخش اعظمی از درگیری های ضدانقلاب در خارج از کشور به شخص «رضا پهلوی» مربوط می شود، سلطنت طلبان که روزی زبان شان برای دیگر طیف های سیاسی دراز بود امروز اما سکوت اختیار کرده اند! جدا از مسائل مالی شکست رضا پهلوی در پرونده هایی چون: «شکایت از امام خامنه ای»،«شورای ملی ایرانیان»،«اتحادیه دموکرااتیک ایران» ... دلیل دیگر انزوای سلطنت طلبان در خارج از کشور است.  

به تازگی یکی ‌از مجریان تلویزیون آزاد به نام «بابک آزاد» در یکی ‌از برنامه‌های تلویزیونی خود به بررسی نحوه اکتساب غیر قانونی میلیارد‌ها دلار توسط «محمد رضا پهلوی» پرداخت. بابک آزاد مجری تلویزیون آزاد، ضمن ناروشن خواندن میزان دقیق ثروت خارج شده از ایران توسط محمد رضا پهلوی، عدم وجود سیستم‌های نظارتی در زمان شاه و پاسخگو نبودن شاه در مورد میزان درامد خود را، از عمده دلایل غیر قانونی‌بودن ثروت شاه عنوان نمود.


بابک آزاد مجری تلویزیون آزاد

وی سپس با اشاره به ارثیه‌ای که به میزان ۲۰ درصد نصیب رضا پهلوی شده است؛ رضا پهلوی را متهم به پول شویی و بزهکاری سیاسی نمود. بابک آزاد تاکید کرد که ثروت محمد رضا پهلوی غیر قانونی ‌کسب شده است و رضا پهلوی نیز وارث یک پولی‌شده که منشا آن غیر قانونی است.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: وبگردی ، رضا ، پهلوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.