سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزندان ناخلف جنایت هولناکی را رقم زدند / قتل پدر با ضربات چاقو

دو برادری که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از 24 شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در جریان قتل مرد میانسالی در یکی از بیمارستان ها قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: کارآگاهان برای افشای راز این جنایت راهی صحنه قتل در یکی از روستاهای اطراف جهرم شدند، که در تحقیقات از شاهدان ماجرا دریافتند،‌ پسران مقتول با او درگیر شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پای در آوردند.
 
وی با بیان اینکه این دو برادر 16 و 17 ساله پس از جنایت پا به فرار گذاشته بودند، گفت: بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان شناسایی و دستگیر شدند.
 
سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شدند و ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی با پدرشان اعلام کردند.
 
تصریح فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: پسران جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۹:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
اختلافشان چه بوده ؟
محمد
۱۷:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
یا قوه قضاییه دست بکار شود یا اینکه بگذارد به عهده خود مردم ، مدتی قبل همسایه ما یک دزد را در خانه دستگیر کردند کمی او را کتک زدند دزده رفت پزشک قانونی ادعای دیه کرد .
حسین
۱۷:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
چه اتفاقات ناگواری در این مملکت ، قتل پدر توسط فرزند ، مادر توسط دختر ، برادر توسط برادر ، خواهر توسط خواهر ، فرزند توسط پدر ، تازه عروس توسط داماد ، شوهر توسط زن ، ..... چرا قاطعانه برخورد نمی شود ، چرا تلویزیون برنامه های آموزشی و مذهبی پخش نمیکند ، بجای پخش برنامه قرعه کشی خریداران ماش و عدس و برنج و مشتریان همراه اول برنامه آموزشی پخش شود ،