سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش فروش بلیت نمایش "هرکس با تنهایی اش" آغاز شد

پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش "هرکس با تنهایی اش" به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه که مردادماه در تالار حافظ روی صحنه می‌‏رود ، در سایت تیوال آغاز شد.

به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، این متن که نوشته دوریس لسینگ، نویسنده متولد کرمانشاه و برنده جایزه نوبل، با ترجمه و بازنویسی سارا ابراهیمی و سیدمهدی احمدپناه و به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه، مردادماه جاری در تالار حافظ روی صحنه می‌‏رود.

سید مهدی احمد پناه در رابطه با ویژگی‌‏های "هرکس با تنهایی اش" به روابط عمومی گفت: متن این نمایش، به فضای امروز جامعه ما بسیار نزدیک است و دلیل انتخاب آن، به همین امر مربوط است.

وی افزود این نمایش، به‏ روز است و در آن تقابل دیدگاه‏‌های نسل‏ گذشته با نسل جوان امروز پی‏گیری شده است.وی در ادامه گفت با توجه به نوع طراحی صحنه تماشاگران این نمایش در هر اجرا محدود می باشند.
 
لازم به ذکر است؛ در این نمایش گلچهره سجادیه، هوشنگ قوانلو، سید جواد یحیویی، مهدی فریضه،  پانته آ تاج بخش ،مژده دایی و امیرحسین متین‏فر نقش‌‏آفرینی می کنند و الهه حاجی‌‏زاده و علیرضا سردشتی به عنوان گروه کارگردانی نمایش، ، سید مهدی احمدپناه را همراهی می کنند.
 
علاقه مندان به دیدن این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند یا با شماره 09397398279تماس حاصل فرمایند .

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایش ، تماشاگر ، صحنه ، سایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.