سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هصدا با فلسطین در صدای آفتاب

همرمان با فرارسیدن روز جهانی قدس ویژه برنامه "هصدا با فلسطین" به منظور انعكاس همراهی، مردم استان مركزی با مردم مظلوم فلسطین، از شبكه رادیویی آفتاب پخش می شود .

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی با توجه به اهمیت آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و نامگذاری این روز بزرگ با عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره)، ویژه برنامه همصدا با فلسطین با رویكرد تشویق مخاطب به حضور گسترده در راهپیمایی و پوشش رسانه ای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان تهیه و پخش می شود.

این برنامه تلاش می كند با انعكاس حضور گسترده و لحظه به لحظه مردم همیشه در صحنه استان مركزی در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تشریح فعالیت های تجاوز گرانه اسرائیل و آمریكا علیه ملت مظلوم فلسطین و تاریخچه و پیدایش رژیم غاصب اشغالگر قدس، به بررسی چگونگی همبستگی مسلمانان برای آزادی قدس شریف، بررسی نگاه حضرت امام(ره) نسبت به مساله فلسطین و اهمیت و جایگاه روز قدس در جهان اسلام  و ... از نگاه كارشناسان بپردازد.
 
برنامه «همصدا با فلسطین» علاوه بر پرداختن به موضوع بیداری اسلامی با محوریت مبارزه با استكبار جهانی و جنایات اخیر آنها در فلسطین با بخش های مختلفی همچون پخش كلام امام خمینی (ره) و رهبری درباره روز قدس، ارتباط با مسئولین استانی، پخش زنده بیانیه روز قدس و سخنرانی از مصلای بیت المقدس اراك، گزارش هایی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی عظیم روز قدس، موسیقی های حماسی با كلام و بیكلام و ... همراه مردم در این حماسه بزرگ خواهد بود .

این برنامه را معصومه فراهانی تهیه می كند و با اجرای علیرضا رافعی و شهپر عسگری و همچنین گزارش های شهرام تركمانی و سید محمد محمدی از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 3 مرداد 93 به مدت 180 دقیقه همراه و همگام با مردم خواهد بود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.