سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم جدید فوتبال امید: افتخار بزرگی نصیبم شد/امیدوارم مثمر ثمر واقع شوم

اخوت از حضورش در تیم ملی گفت: ما جلساتی را در فدراسیون فوتبال و با حضور کفاشیان و آیت اللهی انجام دادیم و قرار شد از این پس در خدمت تیم ملی امید به عنوان سرپرست باشم.

حسین اخوت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم امیددر حال حاضر در اردوی اردن به سر می‌برد و در حال برگزاری نمرینات آماده سازی و انجامد چند بازی تدارکاتی هستند قرار است تیم امید هفته اینده با رفتن به اردوی ارمنستان آمادگی‌اش را بیش از پیش افزایش دهد.

وی تصریح کرد: دغدغه‌هایی در فدراسیون وجود دارد که تصمیم دارند یک تیم خوب و با برنامه را روانه مسابقات آسیایی کنند. انشاالله امید است همین تیم بتواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای مقدماتی و جام جهانی 2018 روسیه باشد.

اخوت در خصوص وضعیت تیم نیروی زمینی هم گفت: وضعیت خوبی را در تیم شاهد هستیم و تست گیری‌ها از سایر تیمها زودتر شروع کردیم و قالب اصلی تیم را پیدا کردیم و قرار است چند بازیکن لیگ برتری هم جذب کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: قرار است در هفته آینده و با مشخص شدن نظرات اصلی تیم راهی اردوی همدان یا شاهرود شویم و چند بازی دوستانه را در راستای آماده سازی تیم انجام دهیم. حضور علی روز جهانی می‌تواند در این فصل مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.