سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره " دوبلور برتر" 3 هفته دیگر به پایان می‌رسد

مراسم ویژه جشنواره دوبلور برتر" اواخر مرداد با حضور دوبلورهای منتخب مردم برگزار می‌شود.

حمیدرضا حصارکی مدیر گروه ورزش و سلامت شبکه رادیویی تهران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به ماموریت و نام گروه ورزش و سلامت، به طور طبیعی مقوله کاری ما به طور مشخص، پخش برنامه در راستای تندرستی، سلامت و نشاط مردم بوده و آذر ماه سال 92 بود که پیشنهاد این برنامه را به شهریار ضیا آذری مدیر شبکه رادیویی تهران دادیم.
 
وی افزود: در برنامه آوای امواج اعلام کردیم دوبلورهایی که صدای خوب و دلنشین برای مردم دارند متنی مناسب را اجرا کنند تا با این آیتم مردم در عصر جمعه از شنیدن صدای دوبلورهای لذت ببرند.
 
مدیر گروه ورزش و سلامت شبکه رادیویی تهران بیان کرد: در همه سالهای گذشته رادیو تهران بخش برنامه سازی را به صورت تقسیم بدنی زمانی همچون گروه صبحگاهی، عصرگاهی و شبانگاهی داشت و در این مقوله برنامه سازی با حضور ضیاد آذری مدیر شبکه رادیو تهران نیز به صورت تخصصی شکل گرفت و تا قبل از آن، گروه تخصصی ورزش و سلامت نداشتیم.
 
وی ادامه داد: مریم شیرزاد سابقه حضور در رادیو را از سن 8 یا 9 سالگی یدک می کشید و نیز در این برنامه به عنوان سردبیر و نویسنده و یکی از چهره های شاخص در واحد دوبلاژ حضور یافته است.
 
حصارکی بیان کرد: "آوای امواج" روزهای جمعه به روی آنتن می‌رود و هر هفته میزبان دوبلوران  و صداپیشگانی مختلفی از جمله افشین زنوری، خسرو خسروشاهی، منوچهر اسماعیلی، منوچهر والی زاده، جلال مقامی  مینو غزنوی است.
 
وی در ادامه افزود:سعی کردیم در این برنامه بخش‌های مختلفی از جمله شهر مهربانی، نامه‌های باران زده، تبسم موج ورزش و موج دانستنی‌ها را به مخاطبان ارائه دهیم.
 
این مدیر گروه گفت: با توجه به استقبال قابل توجه شنوندگان چه از طریق تلفن و پیامک از برنامه " آوای امواج" نیز مسابقه‌ای را  در این زمینه در اتاق فکر برنامه در 14 هفته پیش بینی کردیم.
 
حصارکی عنوان کرد: در راستای این برنامه ترکیبی، نظرسنجی برای شنوندگان در نظر گرفتیم تا شنوندگان دوبلورهای منتخب خود را به برنامه معرفی کنند.
 
وی اظهار داشت: این مسابقه که 11 هفته از برگزاری آن گذشته و 3 هفته دیگر ادامه خواهد داشت هر هفته نظرات شنونده ها را جمع آوری و امتیاز دهی می کنم تا در اواخر مرداد در یک مراسم ویژه با دعوت از دوبلورهای منتخب مردم و با حضور مردم از این هنرمندان تقدیر کنیم.
 
وی تصریح کرد: اختتامیه  جشنواره " دوبلور برتر" 3 هفته دیگر در برنامه " آوای امواج " انجام می‌شود که اگر شنوندگان خواهان ادامه این برنامه ترکیبی باشند ما به ضبط و تولید آن ادامه می دهیم.
 
حصارکی افزود: علاقمندان می توانند جهت شرکت در برنامه " دوبلور برتر" نظرات و پیشنهادات خود را به شماره پیامک 30000953 ارسال کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به شخصه از حضور مریم شیرزاد در برنامه " آوای امواج" و همچنین هومن عرب شیرازی که در این برنامه قطعه موسیقی مناسب را انتخاب کردند تقدیر و تشکر می کنم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دوبلور ، جشنواره ، شبکه ، ورزش ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.