سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چندین شرکت هواپیمایی در مناطق مختلف جهان پروازهای خود را به تل آویو لغو کردند

در پی تشدید اوضاع امنیتی در سرزمین های اشغالی، چندین شرکت هواپیمایی از نقاط مختلف جهان پروازهای خود به تل آویو را لغو کرده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، آژانس امنیت هوایی اروپا به کلیه شرکت‌های هواپیمایی اروپابرای پرواز به فرودگاه تل آویو هشدار داده است. آژانس امینت هوایی اروپا قصد دارد بیانیه رسمی را در این خصوص منتشر کند.

 در همین حال سازمان هوانوردی فدرال آمریکا نیز اعلام کرد ممنوعیت پروازها به  سرزمین‌های اشغالی را برای 24 ساعت دیگر تمدید کرده است.

لوفتهانزا و ایربرلین دو شرکت بزرگ هواپیمایی آلمان دستکم تا صبح امروز پنجشنبه لغو پرواز به فرودگاه بن گوریون را ادامه می دهند.این شرکت‌ها در بیانیه‌هایی اعلام کردند اطلاعات موجود، از سرگیری پرواز به تل آویو را توجیه نمی کنند.


آژانس امنیت هوایی اروپا نیز به تمام شرکت های هواپیمایی قاره توصیه کرد از پرواز به اسرائیل خود داری کنند. این درخواست از سوی ایبریا اسپانیا، ایر فرانس فرانسه، کی ال ام هلند و سوئیس ایر اجرا شده است.


حدود 80 درصد پروازهای بین المللی رژیم صهیونیستی از طریق فرودگاه "بن گوریون" انجام می شود.

از سوی دیگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیست نیز امروز اعلام کرد: شرکت‌های هواپیمایی جدیدی تصمیم گرفته اند تا پروازهای خود به فرودگاه بن گوریون را متوقف کنند.

این تدابیر پس از آن اجرا شد که یک فروند موشک ام هفتاد و پنج از سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور و به یک کیلومتری فرودگاه بن گوریون در تل آویو اصابت کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.