سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

سبد گلی به ارزش 260 میلیون تومان

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان معسر و نیازمند کرمانشاه با حضور مسئولین و خیرین کرمانشاهی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم گفت :این از الطاف خداوند است که امروز شما خیرین در اینجا جمع شده اید که بتوانید کمکی به هم نوع خود داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دهه آخر ماه رمضان از پرفضیلت ترین روزهای خداست، گفت: چه بهتر آنکه در این روزها به یاری نیازمندان بشتابیم و گره از کار بنده خدایی بگشاییم.

آیت الله علماء گفت : آزادسازی زندانیان نیازمند موجب جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی بعدی در کل جامعه خواهد شد و یک زندانی که آزاد شود چند خانواده از بند مشکلات متعدد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... رهایی می یابند.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم،سبد گلی در میان حاضرین چرخانده شد و هرشاخه آن را به مبلغ بالایی به مسئولین و خیرین کرمانشاهی برای کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند فروخته شد که در نهایت مبلغ 260 میلیون تومان در این مراسم برای این امر خیر و خداپسندانه جمع آوری شد./ز



برچسب ها: کرمانشاه ، سبد ، گل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.