سید حمید موسوی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 15 درگفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تشکیل کمیته ویژه و تخصصی بررسی مشکلات اسنادی در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 دردستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی ادامه داد: این طرح به منظور ساماندهی اسناد املاکی منطقه 15 در اداره ثبت اسناد و افزایش درصد رضایتمندی و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
موسوی اظهار داشت: دراین طرح شهردار منطقه 15، معاونت شهرسازی و معماری منطقه 15، شورایاری محلات، مدیرکل اسناد استان تهران و نمایندگان مردم مشارکت و همکاری دارند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل کمیته ویژه و تخصصی بررسی مشکلات اسنادی املاک درمنطقه 15، برگزاری نشستهای هم اندیشی بررسی مشکلات اسنادی املاک در منطقه 15و پاسخگوی به شهروندان دراین خصوص از اقدامات اجرایی این طرح است.
موسوی خاطر نشان کرد: بررسی روند نوسازی محلات مینایی و اتابک، رسیدگی به مشکلات اسنادی بافتهای فرسوده، برگزاری جلسات هم اندیشی با نهادهای اجرایی دخیل در بافت فرسوده از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
انتهای پیام/