سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه روز جهانی قدس؛

بیانیه جامعه کاراته در حمایت از مردم مظلوم غزه

جامعه کاراته با صدور بیانیه ای در آستانه روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در پی جنایات رژیم اشغالگر قدس، جامعه کاراته در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین علی الخصوص "غزه" اعلام و جامعه کاراته را به حضور گسترده در راهپایی روز سوم مرداد ماه دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

معصومیتی از دست رفته در میان ازدحام آتش و دود.... و حصارِ ناجوانمردی .

چشم های کور و گوش های کر در برابر شراره‌های ریخته بر هستی کودکانِ مبهوت.

زندگی... تجربه ی زیبای عطرِ خاک و رنگِ آسمان.... حقِ شادی‌های کودکانه .... آرامش و امنیت؛ کمترین خواسته ای که امروز در پس ابرِ سیاهِ سکوتی تلخ، ناشنیده و نادیده می‌شود.

امروز، روزی مردم در غزه چیزی جز خون و جنایت نیست..... امروز، هستیِ مردم غزه، مرگ و نیستی ست.... امروز، غزه فقط قطعه ای از زمین نیست... امروز، غزه تکرار صحنه ی غربت انسانیت در تاریخ است.

کودکان وحشت زده غزه نیازمند امنیت و آرامشند. مادران غزه نیازمند کمک همه دنیا اگر نه، دلگرم به دستگیری هم کیشان مسلمان خود هستند. مردم بی پناه غزه امروز نیازمند انسانیت هستند و بس.

چه دلچسب و غرورانگیز است وقتی میشنویم هنوز هستند در جای جای این جهان که قلبشان به زخم کین و جنایت دژخیم غاصب به درد می آید و حداقل با پیامی و کلامی به غزه میگویند که ما با تو همدردیم و در این میان انسانهایی متمایزt برآمده از بزرگترین پدیده ی اجتماع؛ ورزش.

اینکه ورزشکاران غیر مسلمان جهان درکنار مردم فلسطین غم گساری می کنند، نشان از سوسوی انسانیت در جامعه ی امروز بشریست.... و اینکه ورزشکاران مسلمان، اگر امکان گذر از جان خود را برای کمک به این مردم مظلوم ندارند و با مایه گذاشتن از مال خود فاصله ای فاحش از شعار میگیرند، تحقق کمال انسانیت است.

ایران اسلامی سالهای متمادی است که پرچمدار حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده و هست و امروز که جهان به پشتوانه ی ایمان و استمرار ما بر این حمایت به هوش آمده و دست استمداد این مردم مظلوم و غریب را به گرمی میفشارد، روز جمعه با عزمی پایدارتر و شوری مضاعف، گام بلند دیگری برای عزت و سرافرازی قدس عزیز برمیداریم و همچنان پیش قراول یاری به غزه خواهیم بود.

راهپیمایی روز جمعه سوم مرداد ماه از ساعت 10 صبح در میدان فلسطین برگزار خواهد شد.


برچسب ها: کاراته ، قدس ، بیانیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.