سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

راهپیمایی امسال باحضوربانوان طلبه سراسرکشور

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در بیانیه ای، ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپمایی دشمن شکن روز قدس، این راهپیمایی را خنثی کننده فتنه های آمریکا و اسرائیل بر ضد اسلام و مسلمین اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در بیانیه ای ضمن محکومیت حمله اسرائیل به غزه و جنایات این رژیم در سایه سکوت و حمایت کشورهای غربی، اظهار کرد: روز قدس، یادآور بیش از نیم‌قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است.

این روز بزرگ که روز همبستگی ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است، هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

حوزه های علمیه خواهران افزود: رژیم نژادپرست صهیونیستی که به واقع مظهر تروریستم دولتی است، جوانان مبارز را به خاک و خون می‌کشد، پدران را روانه زندان می‌کند، با کودکان و زنان به وحشیانه‌ترین شکل رفتار می‌کند، خانه‌ها را خراب می‌کند و حقوق انسانی را زیر پا می‌گذارد و این همه در برابر چشمان سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان حقوق بشر صورت می‌گیرد.

اوج این سفاکی در رمضان سال جاری و در ماجرای زنده سوزندان نوجوان فلسطینی، سپس بمباران مناطق مسکونی و به خاک و خون کشاندن مردم بی‌گناه غزه صورت گرفت و جنایت هولناک دیگری را در پرونده این رژیم جعلی رقم زد.

در این بیانیه اظهار شده است: از این رو راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت فراوان‌تری برخوردار است. مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال با نه گفتن به تفرقه‌ها و سر دادن ندای اتحاد نشان خواهند داد که با جان و مال خود از آزادگی و آرمان ملت فلسطین دفاع خواهند کرد و در کنار مردم مظلوم غزه می ایستند./ز

برچسب ها: قم ، راهپیمایی ، بانوان ، قدس ، حوزه ، علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.