سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

دومازندرانی در رقابت های بین المللی کاراته موفق به کسب مدال طلا شدند

رییس هیات کاراته مازندران گفت : دو مازندرانی در رقابت های بین المللی کاراته که به میزبانی تایلند برگزار شد ، موفق به کسب مدال طلا شدند .

حسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : در این رقابت ها که در شهر بانکوک برگزار شد ، ˈ زهره برزگر و ˈ علی بهبود ˈ مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص دادند .

وی ادامه داد : کسب دو مدال طلا توسط هر دو ورزشکار مازندرانی که به این رقابت ها اعزام شدند نشان دهنده رشد مطلوب کاراته مازندران و فاصله گرفتن از دیگر استان های مدعی کاراته در کشور است.

رییس هیات کاراته مازندران همچنین به مدال آوری ورزشکاران این استان در رقابت های سبک شیتوریو تایلند اشاره کرد و گفت : در پایان این مسابقات ، مریم عابدیان مدال طلا ، پریسا علیزاده مدال برنز ، فاطمه زهرا جان زاده مدال برنز ،فاطمه رییسان مدال برنز و سیدمحمد موسوی نژاد مدال برنز را کسب کردند .

ابراهیمی بر ضرورت احداث خانه تخصصی کاراته در استان تاکید کرد و گفت : در سال های اخیر روند ساخت خانه تخصصی برای رشته های ورزشی بخصوص در مازندران سرعت فراوانی گرفته و هر کدام از رشته های ورزشی که موفق به بهره برداری از مکان های تخصصی انجام ورزش خود شدند،توانستند به افتخارات بیشتری نیز دست پیدا کنند.

رییس هیات کاراته مازندران گفت : همکاری مسوولان شهری امتیاز مناسبی برای کاراته است تا با استفاده از امکانات موجود در آن شهرها بتوانیم برخی کمبودهای خود را نیز جبران کنیم ./ش/ن

برچسب ها: کسب ، کاراته ، موفق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.