سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی استان تهران

مهلت ارسال آثاربه دبیرخانه جشنواره تمدیدشد

شهریور امسال همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمان اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امین افتخار مشاور مدیرکل و دبیر جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی استان  تهران گفت: سومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی در منطقه 5 کشوری امسال در دهه کرامت و به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می گردد.
وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره اظهار داشت : با توجه به پیشنهاد ارائه شده توسط این اداره کل به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در استان قم در خصوص تمدید مهلت ارسال آثار و موافقت دبیرخانه مرکزی ، اخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا روز چهارشنبه 15 مردادماه تغییر یافته و این مهت 5 روز دیگر تمدید شد.
 
مشاور مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه این تاریخ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره خواهد بود ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند  فراخوان مربوطه را در سایت اطلاع رسانی  اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به نشانی www.tehran-doe.ir  مشاهده و نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.
 
وی اظهار امیدواری کرد : این جشنواره قطعا به برکت نام امام هشتم حضرت رضا (ع) و به یمن برگزاری در جوار حرم حضرت معصومه (س) از استقبال خوب شرکت کنندگان برخوردار خواهد بود .
گفتنی است سومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) 6 تا 16 شهریور ماه سالجاری در 5 منطقه بزرگ  سراسرکشور برگزار خواهد شد که در منطقه 5 کشوری ، این جشنواره در سه بخش اصلی ، فرعی و ویژه مشتمل بر عکس و پوستر ، نقاشی کودکان و نوجوانان و عکس محیط بانان ، و مقالات با رویکرد دینی و مذهبی به انجام خواهد رسید.  
 

برچسب ها: جشنواره ، مهلت ، تمدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.