سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بیمارستان تعهدی در قبال تامین داروهای خارجی ندارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به تعهد بیمارستان در قبال تامین داروی بیماران بستری در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: این تعهد تنها در قبال تامین داروهای با برند داخل است و بیمارستان تعهدی در قبال داروهای خارجی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛حسین کریم گفت: قطعا در دوران قبل و بعد از انقلاب شاهد چنین حرکت بزرگی در سیستم درمانی کشور نبوده ایم.

وی با بیان اینکه هفت بسته در اجرای طرح تحول نظام سلامت لحاظ شده است، به اجرایی شدن پنج بسته آن اشاره و تصریح کرد: یکی از این بسته ها بحث رایگان شدن زایمان طبیعی بود که توانسته تاثیر خوبی در افزایش موارد زایمان طبیعی داشته باشد.

کریم به تعهد بیمارستان در قبال تامین داروی بیماران بستری در این طرح اشاره و تصریح کرد: تامین دارو تنها برای بیماران بستری در بیمارستان انجام شده و تنها داروهای تولید داخل در بیمارستان تامین و ارائه می شود.

وی اظهار کرد: چنانچه فردی به صورت سرپایی به بیمارستان مراجعه کند، بیمارستان تعهدی نسبت به تامین داروی این فرد ندارد.

وی افزود: همچنین اگر پزشکی داروی خارجی تجویز کرده باشد، بیمارستان تعهدی در قبال آن نداشته و تنها مجاز به ارائه داروهای با برند ایرانی می باشد.

کریم خاطر نشان کرد: دوبسته دیگر این طرح از جمله بسته بیماریهای خاص و اورژانس هوایی هنوز وارد فاز اجرایی شده و در مرحله طراحی قرار دارد./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، تعهد ، قبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.