سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزدیکان بابک زنجانی همچنان در کیش می تازند

با این وجود پس از اعلام دولت مبنی بر بدهکار بودن زنجانی به وزارت نفت و بازداشتش، برخی پروژه های وی از نظر مالی دچار مشکل و متوقف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران دو تن از مشاوران سابق بابک زنجانی در حوزه های هنری و تبلیغات اخیرا فعالیتهای ویزه ای را در منطقه آزاد کیش آغاز کرده اند.
بابک زنجانی تشکیلات گسترده ای در حوزه های ساخت و ساز، تجارت و حوزه های دیگر در جزیره کیش راه اندازی کرده و نیروهای بسیاری را در حوزه های مختلف بکار گرفته بود. وی علاوه بر تجارت و ساخت وساز به حوزه های مختلف دیگری هم چون ورزش و هنر نیز نفوذ کرده و در این بخش ها مشاورانی داشت که برنامه و استراتژی حضور او در این عرصه ها را مشخص میکردند .

با این وجود پس از اعلام دولت مبنی بر بدهکار بودن زنجانی به وزارت نفت و بازداشتش، برخی پروژه های وی از نظر مالی دچار مشکل و متوقف شد.
جزیره کیش بعنوان یکی از پایگاههای اصلی بابک زنجانی محسوب می شود که بخش قابل توجهی از دارائی های وی در این جزیره متمرکز است . برخی از این پروژه ها با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش فعال بودند.
جالب اینجاست که  اخیرا نیز مشاور هنری یکی از مجموعه های سورینت زنجانی بعنوان مشاور هنری و تبلیغات در منطقه آزاد کیش فعالیت ویژه ای را با حمایت برخی از مدیران ترتیب داده است .

هنوز مشخص نیست با وجود زندانی شدن بابک زنجانی، وی با استفاده از چه نفوذی نزدیکان خود را در منطقه آزاد کیش مورد حمایت می بیند؟
برچسب ها: بابک زنجانی ، کیش ، بدهکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.