سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ یک واحد غیر مجاز تولید ایزوگام و شش واحد غیر مجاز بازیافت پلاستیک های کهنه در شهرستان ورامین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین از پلمپ یک واحد غیر مجاز تولید ایزوگام و شش واحد غیر مجاز بازیافت پلاستیکهای کهنه در روستای های ریحان آباد و خورین این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،منصور گل محمدی با اعلام این خبر گفت: یک واحد غیر مجاز تولید ایزوگام در روستای خورین بدلیل فعالیت غیر اصولی در زمینه تولید ایزوگام روز گذشته توسط ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین تعطیل و پلمپ شد.

وی افزود: این واحد غیر مجاز بدون بکارگیری سیستم تصفیه هوا و فیلتراسیون مناسب با ایجاد دود و بوی آزار دهنده ، باعث آلودگی هوا و  سلب آسایش شهروندان گردیده بود .

گل محمدی تصریح کرد: همچنین ماموران اجرایی این اداره روز گذشته شش واحد غیر مجاز بازیافت پلاستیک کهنه در روستای های ریحان آباد و خورین را که در زمینه بازیافت پلاستیک کهنه فعالیت غیر اصولی داشتند ، با دستور دادستان شهرستان از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری بعمل آورده و پلمپ کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه این واحد ها مواد کهنه پلاستیکی و نایلونهای آلوده  را جمع آوری ، دپو و خرد می کردند اظهار داشت: با شستشو مواد یاد شده و رها نمودن فاضلاب حاصل از فعالیت خود به بیرون از کارگاه و همچنین ذوب پلاستیک و سوزاندن زائدات پلاستیکی که منجر به ایجاد دود و بوی آزار دهنده می شد باعث سلب آسایش و مزاحمت شهروندان گردیده بودند .


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.