سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

خشم و نفرت و انزجار علیه جنایات استکبار جهانی در کشتار مردم بی دفاع غزه

جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن جنایات بی رحمانه اسرائیل جنایتکار در حمله به غزه و کشتار مردم مظلوم و بویژه زنان و کودکان بی دفاع، بر حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

متن بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، بدین شرح می باشد:

امام خامنه ای (مدظله العالی): مسئله فلسطین، امروز مسئله اول جهان اسلام است.

سلام بر قدس شریف، سلام بر مسجد الاقصی، سلام بر ناله های مسلمانان مظلومی که در نطفه خفه شده است و سلام بر زنان و کودکان بی دفاع غزّه که ناجوانمردانه در ماه خدا به خاک و خون کشیده می شوند و هیچ صدایی به حمایت آنان از حلقوم استکباری مجامع و سازمان های بین المللی بلند نمی شود.

جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با اعلام تبعیت محض از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی جرثومه های فساد یعنی آمریکا و اسرائیل اعلام نموده و از مجامع بین المللی و دولت های اسلامی می خواهد اقدامی آنی در جهت جلوگیری از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزّه به عمل آورند و همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه ورزشکاران و جوانان ولایت مدار استان دعوت می کند تا به حمایت از فلسطین، آزادسازی قدس شریف و توقف حملات وحشیانه صهیونیست ها به مسلمانان نوار غزّه، حضوری حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته باشنـد.

امروز با گذشت سالها از ابتکار راهبردی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بویژه مردم بی دفاع غزّه در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به یک مطالبه بین المللی تبدیل شده و تلاش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل این ابر جنایتکاران تاریخ، برای جلوگیری از فراگیر شدن این آرمان و تحمیل سازش در برابر خواسته های رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی را با شکست مواجه کرده است.

امروز سفّاکان اسرائیلی با حمایت نظام سلطه، مردم مظلوم و بی دفاع غزّه را آماج باران موشک ها، توپ ها و تانک های خود قرار داده اند و با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را فقط به جرم مقاومت و دفاع از سرزمین، عزت و کرامت انسانی خود به خاک و خون می کشند. و کیست که نداند این جنایات و همه فتنه ها از جمله ظهور پدیده های شومی مانند گروه های سلفی تکفیری داعش و امثال آنها در کشورهای اسلامی، توطئه ی سازمان یافته و ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

حضور نیروی نظامی و ارتش سایبری اسرائیل غاصب و آمریکای مستکبر در موجه جلوه دادن این نسل کشی جدید مسلمانان در همه ابعاد موید این است که باید با بینش و بصیرت رفتار دشمن را رصد کرده و با توان بیشتری به مقابله با آنان برخیزیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.