سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

آمادگی جامعه ورزشی و جوانان استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، استان از آمادگی جامعه ورزشی و جوانان این استان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

عبدالرحمان قاسمی با اشاره اهمیت راهپیمایی روز قدس افزود: جامعه ورزش و جوانان استان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و شعار مرگ بر اسرائیل را در سراسر استان طنین انداز خواهند کرد.

وی بیان داشت: روز قدس روز فریاد آزادی خواهی و اعلام برائت کلیه اقشار با رژیم غاصب اسرائیل است.

قاسمی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با هوشیاری و تدبیر، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام گذاری کرد که امروز شاهد جهانی شدن آن نیز هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با محکوم کردن حملات اخیر رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، عنوان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان دست به شرارت زد و فلسطین را با سلاح‌های غیر متعارف به خاک و خون کشید، نشانگر روحیه وحشیانه این رژیم است.

وی تصریح کرد: حضور هرچه باشکوهتر مردم در روز جهانی قدس پیام رساتری برای رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر پایان تجاوز، آدم کشی و شکست است.

گفتنی است بر اساس اعلام قبلی، جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، رأس ساعت 9:30 صبح روز جمعه 3 مرداد ماه جاری ( 27 رمضان المبارک 1435 ) در محل مجموعه ورزشی انقلاب شهرکرد تجمع و سپس به سمت محل راهپیمایی روز جهانی قدس حرکت خواهند کرد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.