سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مراکز برتر "انتقال خون" در فصل بهار از منظر جذب اهداكنندگان و روابط عمومی

بر اساس ارزيابی انجام شده در اداره كل روابط عمومی و دفتر جذب و آموزش اهداكنندگان خون سازمان انتقال خون ایران، استانهای برتر کشور در سه ماهه اول سال 1393 معرفی شدند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران  استانهای سمنان با امتياز 23 و سه دهم، هرمزگان با امتياز 22 و هفت دهم و اردبیل با امتياز 21 و شش دهم رتبه های برتر در حوزه جذب و آموزش اهداکنندگان را به دست آوردند.

 همدان به دلیل كسب رتبه برتر تكريم ارباب رجوع در استان، خراسان رضوي به دليل مجموعه فعاليت‌های گراميداشت روز جهانی اهداكنندگان خون و انتقال خون استان تهران برای برگزاری بهترين جشن بزرگداشت روز جهانی اهداكنندگان خون، انتخابهای برتر این ارزیابی در حوزه دستاوردهای ویژه بودند.

همچنین روابط عمومی انتقال خون تهران در سه ماهه بهار رتبه نخست تولید بیشترین خبر و روابط عمومی انتقال خون آذربایجانشرقی رتبه برتر ارسال بهترین اخبار را از آن خود کردند.

رده بندی انتقال خون های برتر از نگاه دفتر جذب و آموزش اهداکنندگان با در نظر گرفتن هفت شاخص ميزان رشد مراجعه، ميزان رشد نسبت خونگيري به جمعيت، ميزان رشد اهدای مستمر، ميزان رشد اهدای بانوان، ميزان رشد ارسال فرآورده به ساير استانها، نسبت تعداد مشاوره به پزشكان بخش اهدا و نسبت اهدایخون به نيروي خونگير انجام گرفته. به اين ترتيب كه در مرحله اول امتياز پايگاه‌ها براساس رتبه كسب شده در مورد هر شاخص محاسبه شده و سپس ميانگين امتيازات كسب شده ملاك رتبه بندی نهايی قرار گرفته است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.