سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

روز قدس، روز پاسخ امت اسلام به جنایات بی رحمانه صهیونیسم

امام جمعه پارس آباد با محكوميت جنایات صهیونیستها در فلسطين، از امت اسلامي خواست تا در راهپيمايي روز قدس پاسخ محکمی به این ظالمان بدهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام ولي علوي با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم روزه‌دار در راهپیمائی روز جهانی قدس، گفت: راهپیمائی روز جهانی قدس امسال باید مشتی به مراتب کوبنده تر از سال‌‌های گذشته بر دهان صهیونیسم جهانی وارد کند.

وی با اشاره به اینکه دنیای اسلام بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت و پشتیبانی خود را از برادران فلسطینی خود به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در واقع بیانگر اندیشه ناب امام راحل (ره) برای افشای چهره رژیم غاصب اشغالگر صهیونیستی است و بر همه ما واجب است که هر سال بهتر از گذشته در برپایی و زنده نگه داشتن این روز کوشا باشیم.

امام جمعه پارس آباد با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی به‌ویژه شورای امنیت در قبال جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی فلسطین و نوار غزه اظهار داشت: امروزه این‌گونه سازمان‌ها تبدیل به ابزاری برای اعمال جنایات رژیم صهیونیستی شده اند و متأسفانه دولت‌های دست‌نشانده آمریکا در منطقه نیز در سکوتی حقارت بار و خائنانه به سر می‌برند.

حجت الاسلام علوي، وضعیت فعلی جهان اسلام را بسیار تعیین کننده دانست و افزود: شرایط امسال حساس تر از سال‌های گذشته است بنابراین حضور باشکوه و آگاهانه مردم در این روز و اعلام حمایت از مردم فلسطین بیانگر این است که مسلمانان هیچ‌گاه مسئله فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

وي با تاکید بر اینکه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی که همواره در حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از ملت‌های مظلوم و بی‌دفاع در برابر ظالمان و ستمگران پیشتاز بوده و امسال نیز با عزمی راسخ بار دیگر یکپارچگی و عظمت خود را در روز قدس به نمایش می‌گذارند، یادآور شد: مردم انقلابی و روزه‌دار شهرستان پارس آباد نیز با حضور دشمن‌شکن خود، مشت محکمی به دهان اسرائیل غاصب و هم‌پیمانانش که اقدامات و جنایت‌های نابخردانه‌ای علیه ملت فلسطین انجام داده‌اند، خواهند زد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، راهپیمایی ، روز ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.