سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت کیفیت ارتباطات حج 93 را ارتقاء می دهد

شرکت ارتباطات زیرساخت باتقویت ارتباطات ترانزیت خود به مقصد این کشور تلاش می کند در ایام حج امسال خدمات ارتباطی را با کیفیت مناسب ارایه دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همتی عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: به این منظور ، از اپراتورهای ارتباطات سیار فعال در کشور ، شامل همراه اول ، ایرانسل و رایتل دعوت دعوت شد تا به کمک یکدیگر ، ارتباطات حجاج تمتع سال 93 را به بهترین شکل ممکن برقرار کنند.
 
همتی توضیح داد: اپراتورهای همراه نیز متعهد شدند با پیش بینی شرایط ایام حج ، میزان ترافیک ارتباطی و اطلاع رسانی به حجاج در بدو ورود حجاج به عربستان، از طریق پیامک خدمت رسانی خوبی را انجام دهند.
 
وی افزود: در سال جاری با تشکیل کمیته ارتباطات حج در شرکت ارتباطات زیرساخت و با همکاری اپراتورهای سیار ، به استقبال حج می رویم.
 
عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: با توجه به برگزاری نخستین جلسه این کمیته و اتخاذ تصمیمات لازم ، قرار شد که جلسات ادامه یابد و در ایام حج نیز میزان ترافیک و شاخصهای کیفی ارتباطات با شرکتهای ارتباطات سیار مبادله شده و وضعیت کیفی شبکه بصورت مداوم پایش و گزارش گیری شود.

مهندس همتی به حجاج تمتع سال 93 توصیه کرد که بمنظور برخورداری از ارتباط خوب و با کیفیت ، از سیم کارتهای اپراتور های داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: زیرساخت ، ارتباطات ، مقصد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.