سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان //

تاکید نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان بر شرکت در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی استان برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، در بیانیه مشترک آیت الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط هاشمی آمده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیانگر تصمیم تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر روز جهانی مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است.

در ادامه این بیانیه آمده است: گسترش روز افزون این فراخوان عمومی گویای این واقعیت است که هرچه زمان می گذرد ابعاد جنایات بزرگ غصب سرزمین یک ملت مظلوم، بیشتر برای جهانیان آشکار می شود و این حرکت رو به رشد و شکوهمند لرزه بر تن متجاوزان و چپاولگران صهیونیست انداخته و به طور قطع با یک عزم جدی و سراسری توسط جوانان برومند فلسطین و اتحاد کشورها و ملل مسلمان با یکدیگر این رژیم غاصب از بین خواهد رفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در سی و پنجمین سالگرد برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس، رژیم اشغالگر صهیونیستی در سایه سرگرمی رسانه ها و افکار عمومی به جام جهانی و با استفاده از پوشش درگیری ها در عراق به شکل وحشیانه نوار غزه را مورد حملات هوایی، دریایی و موشکی قرار داده و تاکنون ده ها نفر بویژه زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده و رمضانی خونین را برای ساکنان آن رقم زده است.

  انتهای پیام /ش/ن

برچسب ها: تاکید ، راهپیمایی ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.