سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیلی: از خداحافظی کریمی شوکه شدم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: ما همچنان منتظر پیوستن علی کریمی به تیم راه آهن بودیم و از شنیدن خبر خداحافظی وی از فوتبال شوکه و متاثر شدم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید استیلی امروز در حاشیه تمرین های این تیم در شهرستان نیر افزود: وقتی تیم راه آهن را تحویل گرفتم با اولین بازیکنی که برای پیوستن به این تیم صحبت کردم ، علی کریمی بود.

وی گفت: معتقدم که علی کریمی همچنان توانمندی زیادی در فوتبال ایران دارد و جوان های ما همچنان می توانند از تجربیات این بازیکن ارزشمند در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی استفاده کنند.

او ابراز امیدواری کرد که کریمی از تصمیم خود برگردد و به باشگاه راه آهن بپیوندد.
 
احمدرضا عابدزاده، مربی دروازه بان های تیم فوتبال راه آهن نیز در خصوص خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال گفت: از خداحافظی کریمی ناراحت شدم چون به نظرم وی در این خصوص زود تصمیم گرفت.

وی افزود: ما خیلی دوست داشتیم که در فصل پیش رو، او در کنار ما در راه آهن باشد، البته هنوز هم دیر نشده و امیدوارم علی از تصمیم خود برگردد و به راه آهن بپیوندد.

عابدزاده اضافه کرد: علی کریمی بازیکنی متعصب در عرصه ملی و باشگاهی است و این موضوع وی را تبدیل به چهره ای ماندگار در عرصه ملی و باشگاهی کرده است.

تیم فوتبال راه آهن برای برگزاری یک اردوی چهار روزه در شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل اردو زده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.