سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش آشنایی با افطاری و سحری سالم در منطقه 19

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 از آموزش آشنایی با افطاری و سحری سالم در این منطقه خبرداد.

فاطمه داداش‌زاده مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش آشنایی با افطاری و سحری سالم در محلات 13 گانه منطقه 19 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان، افزایش آگاهی و آشنایی با افطاری و سحری سالم در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.  
 
دادش‌زاده اظهار داشت: در این طرح کارشناسان سلامت منطقه 19 با حضور در محلات 13گانه منطقه 19 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون موضوع افطاری و سحری سالم و سلامت در ماه مبارک رمضان خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش آشنایی با افطاری و سحری سالم در محلات 13 گانه منطقه 19، آموزش آشنایی با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در افطار از جمله کنسرو، خشکبار و زعفران از اقدامات اجرایی این طرح است. 

داداش‌زاده خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره سلامت در ماه رمضان برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی دی، کتابچه و پکیج‌های سلامت در ماه رمضان، انجام تبلیغات محیطی، برگزاری همایش و جشنواره‌های سلامت در ماه رمضان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: اموزش ، اشنایی ، افطاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.