سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فازدوم طرح سنجش عدالت در منطقه 9 به پایان رسید

مرحله دوم طرح سنجش عدالت دراداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 به پایان رسید.

هاشم فخاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرحله دوم طرح سنجش عدالت که درسطح محلات منطقه 9 برگزار شد از اوایل آبان ماه سال 92 آغاز و امروز به پایان رسید.

وی ادامه داد: محله استاد معین اولویت دوم خود را با عنوان " درصد سالمندی" تعیین نمود که برنامه تدوین شده آن شامل کلاسهای آموزشی برای سالمندان از جمله کلاس روشهای صحیح تغذیه، پیاده روی ، پیشگیری از پوکی استخوان، روشهای اصولی مصرف دارو، اطلاع رسانی، برپایی تورهای زیارتی و گردشگری، کنترل قند خون و فشار خون، برپایی کارگاه‌های لطیفه و خاطره گویی و ... صورت گرفت.

معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 ادامه داد: همچنین محله دکتر هوشیار اولویت دوم خود را با عنوان " سطل زباله وجود ندارد ویا دور از دسترس است" تعیین نمود که برنامه تدوین شده آن شامل توزیع بروشور و تراکت ، تقدیر از شهروندان نمونه در دفع زباله، آموزش صحیح در مدارس و توزیع کیسه‌های مخصوص و سطل زباله و ... اقدام شد.

فخاری با اشاره به اولویت دکتر دستغیب اظهار کرد: " درصد خانوارهای سیگاری " از اولویت آن است که برنامه تدوین شده آن شامل توزیع بروشور، مشاوره فردی، نصب پوستر و بنر و کلاسهای آموزشی می باشد.

وی افزود: اولویت دوم امامزاده عبداله (ع)  با موضوع " دفع به موقع زباله ( 2 روز و کمتر) " است که برنامه تدوین شده آن شامل توزیع بروشور و تراکت، تقدیر از شهروندان نمونه دردفع زباله آموزش درمدارس است.

فخاری در ادامه تصریح کرد: " درصد آشنایی با واحد 137" از اولویت دوم محله مهرآباد جنوبی است که برنامه تدوین شده آن شامل توزیع بروشورهای آموزشی، آشنایی با 137، ارتباط با دبیران و اعضای کانونها و ... است.

همچنین در محله شمشیری " درصد رضایت از خدمات شهرداری" از اولویت دوم است که برنامه‌های تدوین شده آن عبارتند از توزیع بروشورهای آموزشی، طعمه گذاری و تحویل تله به اهالی و ... است.

فخاری ادامه داد: سرآسیاب مهرآباد اولویت دوم خود را به "دفع به موقع زباله" اختصاص داد که برنامه تدوین شده آن شامل توزیع بروشور، تراکت و ارسال پیامک‌های آموزشی به ساکنین، توزیع کیسه‌های مخصوص و سطلهای زباله و تقدیر از شهروندان است.

همچنین محله صنعتی فتح مرحله دوم خود را به " سطل زباله وجود ندارد و یا دور از دسترس است" که برنامه تدوین شده آن شامل اطلاع رسانی و نصب بنر باشعارهای محیط زیست ، اطلاع رسانی درکارخانجات و کارگاهها ، ارائه بروشورهای آموزشی، کارگاه‌های آموزشی جهت شناساندن و آشنایی با تفکیک زباله و ... از دیگر برنامه‌های صورت گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سنجش ، عدالت ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.