سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معروف: هنوز چهارمی ما در جهان ثابت نشده است/ رسیدن به این جایگاه یک اتفاق و حادثه نبود

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حس خوب کسب عنوان چهارمی در لیگ جهانی، حسی داشت، که تا به حال والیبال ایران لمس نکرده بود.

سعید معروف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: می‌توانستیم نتیجه بهتری را هم کسب کنیم ولی نشد، از این مسأله ناراحت هستیم چون یک ورزشکار همیشه دوست دارد که بهترین نتیجه را به دست آورد. هر چه مدال کسب شده‌اش خوش رنگ‌تر باشد بهتر است.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر یک مقدار منصفانه به لیگ جهانی نگاه کنیم باید گفت که ما اولین سال حضورمان در این مسابقات را تجربه می‌کردیم. کسب عنوان چهارمی افتخاری بود که حتی خوش‌بین‌ترین افراد و طرفداران والیبال هم کسب آن را پیش‌بینی نمی‌کردند.

پاسور تیم ملی والیبال یادآور شد: خوشحالم که بازیکنان با بازی خوب خود مزد زحماتشان را گرفتند. وضعیت ما سال به سال سخت‌تر خواهد شد چون انتظارات از تیم ملی افزایش پیدا می‌کند و ملی‌پوشان باید جوابگو باشند و با دقت تمام کار را دنبال کنند چون نباید اتفاقی بیافتد که همه بگویند این عنوان چهارمی یک حادثه بوده است باید برای تکرار و ارتقا آن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم در مسابقات جام جهانی لهستان هم موفق باشیم چون هنوز والیبال ایران یکی از تیم‌های قدرتمند جهان نیست.
ما اول راه هستیم و برای تثبیت جایگاه‌همان در مکان چهارمی جهان راه زیادی در پیش داریم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: معروف ، والیبال ، جایگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.