سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان معلولین – آلمان 2014

تیرانداز آذربایجان‌شرقی به مدال نقره تیمی قهرمانی جهان دست یافت

در ادامه اولین روز از رقابت های قهرمانی جهان آلمان، 3 بانوی ملی پوش کشورمان در رقابت های رشته P2 شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در بخش تیمی ماده تپانچه بادی، تیم ساره جوانمردی، عالیه محمودی و الناز عونی از آذربایجانشرقی، در جایگاه دوم ایستادند و نقره گرفتند و تیم اوکراین به عنوان قهرمانی رسید و تیم روسیه نیز پس از ایران به نشان برنز دست یافت.

در رقابت های بخش تیمی این رشته، 5 تیم شرکت کردند.

در رقابت های انفرادی بخش آقایان، سه ملی پوش کشورمان در رشته P1 مسابقه دادند و در پایان، مجید فلاح اردشیر دیگر تیرانداز آذربایجانشرقی 26 ام جهان شد و با تیم ملی ایران در بخش تیمی هفتم جهان شد.

مهدی زمانی در جایگاه 12 ایستاد و عبدالرضا مخبری نیا در جایگاه 56 ایستاد، در بخش تیمی این رشته  نیز ایران در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت.

در مسابقات بخش انفرادی این رشته، 60 نفر شرکت کردند و در بخش تیمی نیز 10 تیم حضور داشتند.

ایران در حالی به عنوان هفتم مسابقات تیمی P1 دست یافت که پس از آن کشورهایی نظیر اوکراین، آمریکا و ایتالیا عناوین هشتم تا دهم را بدست آوردند.

عناوین اول تا سوم تیمی به کشورهای کره، آذربایجان، و ترکیه رسید و تیمی نظیر اوکراین که صاحب مقام بود نتوانست در جایگاهی بهتر از هشتم بایستد.

در بخش انفرادی ماده تپانچه بادی، ساره جوانمردی با کسب نشان طلا از میان 33 شرکت کننده این رشته، به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

پس از جوانمردی، نمایندگان مجارستان و مقدونیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم ملی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، الناز عونی از آذربایجانشرقی، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری نیا و مجید فلاح اردشیر از آذربایجانشرقی و با هدایت حسین امیری، سرمربی تیم ملی، در رقابت های جهانی حضور یافته است.

رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور 268 شرکت کننده از 53 کشور جهان از امروز آغاز شده و تا پنجم مرداد در جریان خواهد بود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.