سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرم آباد/

گرامیداشت مقام خبرنگار نباید مختص به یک روز باشد

رئیس شورای شهرستان بروجرد گفت: گرامیداشت مقام خبرنگار نباید مختص به یک روز باشد، بلکه این قشر پرتلاش و خستگی ناپذیر باید همواره مورد احترام قرار گرفته و ارزش کار آنها ستوده شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، ناصر مرادی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: شهید محمود صارمی در اقدامی ایثارگونه در راستای رسالت کاری خود به شهادت رسیده و برگ زرین دیگری را بر کتاب قطور افتخارات بروجرد افزود.

وی خاطر نشان کرد: اصحاب قلم و رسانه باید با تاسی از این شهید والامقام همچون همیشه در انجام وظیفه سنگین خود با جدیت تلاش کنند و به عنوان زبان گویای مردم در رفع برخی نواقص و کاستی‌های موجود اهتمام ورزند.

مرادی ادامه داد: آنان باید با صراحت بیان و بی‌طرفی کامل در کنار بیان موفقیت و نقاط قوت، نقاط ضعف شهری و مدیریتی را منعکس کنند.

رئیس شورای شهرستان بروجرد اظهار کرد: رسانه‌ها با ارائه راهکارهای عملی و اصولی، در پویایی جامعه نقش آفرینی کنند و می‌توانند زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم کنند.

مرادی با ابراز خرسندی از عملکرد رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان گفت: وجود مشکلات پیش‌رو هرگز موجب نشده، این افراد مایوس بشوند و از مسیر اصلی منحرف شوند.

وی عنوان کرد: آنچه مسلم است، علاقه به خدمت و کار یکی از مهمترین عواملی است که وجود برخی مشکلات را بی‌رنگ می‎کنند و نمی‌تواند در اراده مصمم اصحاب رسانه خدشه‌ای وارد کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.